zoldtranszfer@zoldtranszfer.hu
+36 1 770 8151
+36 1 770 8151
×
  • Főoldal
  • Árak
  • Zöld
  • Narancs
  • Vip
  • Vip+
  • Fapados
  • GY.I.K
  • Ajánlatkérés
  • Greentransfer
  • Szegedtours
  • Etranszfer
  • English
  • f
  • ☰ Menü


    Gyakran ismételt kérdések


    1. Igényeimnek megfelelő transzfert szeretnék rendelni, de nem tudom az árakat, hol találom?
      1. Reptéri transzfer esetén a „Főoldalon” megtalálja a transzferek leírását és a táblázatban található „Bővebb információ”-kra klikkelve láthatja.
      2. Nem reptéri transzfer esetén kérjen árajánlatot az "Ajánlatkérés" fülön.
    2. Mikor szükséges megrendelnem a szállítást?
      1. Ha biztos akar lenni abban, hogy reptéri transzfere biztosítottá váljon, kérjük adja le a foglalását legkésőbb 48 órával. 48 órán belül is van lehetőség a rendelésre, ebben az esetben viszont minden esetben 20% sürgősségi felárat számítunk fel.
    3. Hogy adhatom le a megrendelésemet?
      1. Megrendelését online adhatja le a honlapunkon keresztül.
    4. Honnan tudhatom, hogy a megrendelés rögzítésre került?
      1. Amikor a megrendelését elküldte, akkor azonnal kap egy automata üzenetet. Ezzel jelezzük, hogy a megrendelése megérkezett. A rendelés leadásától ügyfélszolgálati időben (08:00-20:00) 4-6 órán belül, ügyfélszolgálati időn kívül és hétvégén/ünnepnapon 12-24 órán belül visszaigazolásra kerül. Az elküldött megrendelés csak abban az esetben válik valós megrendeléssé, ha visszaigazolást kap róla, amely részletes, minden információt tartalmaz.
    5. Megérkezett a visszaigazolásom. Honnan tudom, mikor érkezik a kocsi értem, ha pl. Szegedről Budapestre utazom?
      1. Az visszaigazolásban meg fogja kapni az optimális indulási időt, ami normál esetben a fenti viszonylatban a gép indulása előtti négy óra, téli/havas időszakban négy és fél óra is lehetséges. Szegedtől 4 óra, más városokban eltérő is lehet az időpont. Ez a négy óra tartalmazza azt a két órát is, amennyivel hamarabb kell a reptérre érkeznie és az utazást, amely két órát vehet igénybe. A megrendelt szolgáltatás keretein belül az optimális indulási időt az alábbiak szerint módosíthatjuk:
        • VIP nem módosítható az indulási idő részünkről.
        • Zöldtranszfer fél órával módosítható az indulási idő részünkről.
        • Narancstranszfer két órával módosítható az indulási idő részünkről.
        • Fapados meglévő járatok szabad helyeit biztosítja, az utas igényéhez legközelebb álló kocsiban, ahol van szabad hely.

      A repülőtérre érkezés időpontja nem lehet később, mint az repülőgép indulási ideje előtti két óra.
      Amennyiben az utasfelvételi időpont változna, abban az esetben az utazást megelőző nap késő délután/kora este jelezzük Önnek. Amennyiben NEM változik az optimális, visszaigazolt Utasfelvételi idő lesz a valós. A megadott időpontban kérjük legyenek a megadott cím előtt és várja a járművünket. Az autónk max. 5 percet tölthet várakozással egy címen.
    6. Mit tegyek, ha késik a gépem?
      1. A sofőrök a Flightradar alkalmazáson keresztül figyelik az Utasok valós érkezését. Ha jelentős késésre számolhatunk, kérem küldjön egy sms-t vagy emailt. Nem kell aggódnia, minden esetben elhozzuk utasainkat, senkit nem hagyunk a reptéren.
    7. Mi a teendő ha külföldön kiderül, hogy a járatom érkezési időpontja megváltozott, más időpontban érkezem?
      1. csak 24 órán belül szükséges a Zöldtranszfert értesíteni.
    8. A reptéren, hogy találom meg a sofőrt?
      1. Ha táblás várást igényel, amelynek a költsége 3.500.-/alkalom, akkor a gép érkezési terminálján fogja várni a sofőr, ott ahol kiérkezik.
      2. Amennyiben nem igényelt táblás várást, abban az esetben a gép érkezése előtt kb. 15 perccel kiküld a sofőr egy smst az Utas telefonszámára. Amennyiben nincs feladott csomagja, kérjük akkor hívja a sofőrt, ha pedig van feladott csomag, akkor, ha azokat már felvette, jelezve, hogy készen áll az utazásra. A várakozási idő a bejelentkezéstől kezdve számolódik. A sofőr tájékoztatni fogja az Utasfelvétel helyéről és pontos idejéről.
    9. Utazás alatt biztosítva vagyok esetleges baleset esetén?
      1. Az autók rendelkeznek KÖBE biztosítással a személyekre vonatkozó utasbiztosítással.
    10. Lehet bérelni autót egész napra?
      1. Igen, de csak sofőrrel együtt van rá lehetőség. Egyedi árajánlatot kérem itt kérjen:ITT
    11. Nem a reptérről, hanem más budapesti címről történik szállítás?
      1. Lehetséges, Budapestről/Budapestre 3.000.- felár esetében utanként/buszonként.
    12. Két fős viteldíjat fizettem, de a gépkocsiban hatan utaztunk. Nem jár vissza díjkülönbözet?
      1. A viteldíj táblázat két főtől kedvezményes viteldíjakat tartalmaz. A viteldíj az egy megrendelés keretében leadott utasszám alapján kerül visszaigazolásra és nem az alapján kerül megállapításra, hogy hányan utaznak a gépkocsiban.
      2. Ha egy család vagy baráti társaság hat főre adja le a megrendelését, úgy ők a hat főre vonatkozó kedvezményes viteldíjat fizetik. Ha Ön két főre adta le megrendelését úgy Ön a két főre vonatkozó kedvezményes díjat fizeti, függetlenül attól, hogy esetleg hatan vagy nyolcan utaznak a kocsiban Önökkel együtt.
    13. Milyen feltételekkel tudom lemondani a szolgáltatást, ha valami közbejön és nem utazom vagy nem érkezem?
      1. A megrendelt szolgáltatás az indulás előtt 12 órával előbb díjmentesen lemondható. A 12 órán belül lemondott foglalás a megrendelés teljes értéke a lemondási díj, így ha már be van fizetve nem áll módunkban visszatéríteni, ha még nincs kifizetve, akkor be kell fizetni. Ha az utazás későbbre tolódik úgy 12 órával az eredeti időpont előtt díjmentesen át lehet foglalni későbbi időpontra.
    14. Milyen kocsival fogok utazni?
      1. A transzfereket személygépkocsikkal és mikrobuszokkal bonyolítjuk. Az utaslétszám dönti el, hogy az adott időpontban történő szállítást személygépkocsi vagy mikrobusz végzi, ez az utolsó órában is változhat, így előre nem tudjuk ezt megadni.
    15. Megkaphatom-e a gépkocsivezető telefonszámát?
      1. A gépek érkezési időpontja rendszerint kevésbé pontosak. Ezért az egy időben érkező utasok kerülnek egy autóban a megrendelt szolgáltatásoknak megfelelően. Mivel a gépkocsivezetők beosztása igen rugalmas, az utolsó órában is változhat, valamint a későbbi félreértések elkerülése érdekében nem adjuk meg egy gépkocsivezetőnek sem az elérhetőségét. Bármilyen kérdés vagy probléma vetődik fel központi mobilszámunk (+36 1 770 8151) éjjel-nappal elérhető.
    16. Beszélnek-e a gépkocsivezetők idegen nyelvet?
      1. A gépkocsivezetők egy része csak korlátozott mértékben, a szükséges eligazodások és utastájékoztatások szintjéig beszélnek angolul vagy németül.
    17. Van-e lehetőség háziállat szállítására?
      1. Kutya, macska szállítására van lehetőség az utazási feltételekben meghatározott díj ellenében. Az állatot kizárólag a megfelelő ketrecben és csak a gépkocsi csomagtartójában lehet szállítani. A megjegyzés rovatban kérjük a szállító doboz méretét megadni.
    18. Hol lesz az utasfelvétel?
    Top